Marketing i PR

Wyobraź sobie, jaką relację z przyjaciółmi zbudujesz stosując  tylko auto-reklamę bez rzeczywistych wartości? Podpowiemy Ci … krótką …

Trwałą wartość marki najlepiej budować w oparciu o relacje, wartościowe relacje. Sam sposób budowania relacji warto dopasować do rzeczywistych warunków otoczenia. Zamiast herolda w centrum miasta proponujemy nowocześniejsze połączenie treści i obrazu. Proponujemy połączyć wartość, obraz, dźwięk i media we właściwych proporcjach – w tym właśnie się specjalizujemy. Specjalizujemy się w nowoczesnym marketingu i PR czyli tworzeniu relacji na bazie materiałów video.

… a trwała, emocjonalna relacja z Klientami to wartość do której powinna pożądać każda marka.

PR VIDEO CONTENT

relacje organizacji

Celem naszych działań jest dbanie o powierzoną nam Markę i spowodowanie, żeby stała się prawdziwą wartością dla grupy jej odbiorców. Wiemy, że o Markę trzeba dbać, że trzeba ją właściwie budować, prowadzić, wzmacniać i promować. Wiemy, że właściwie prowadzony wizerunek Marki sprawia, że  pełni ona ważną rolę zarówno wśród pracowników jak i w świadomości grupy jej odbiorców.

W budowaniu wizerunku Marki ważne są dwa aspekty: prawda oraz zaufanie. Budowanie wizerunku opartego na prawdziwych wartościach pozwala obronić się Marce w sytuacjach kryzysowych (a te prędzej czy później się przydarzą). Najpierw myśl, później działaj, a czas na płacz będzie  wówczas,  gdy będziesz mógł powiedzieć, że zrobiłeś wszystko co można było zrobić… 

I na koniec – efekty. Efekty, efektywność, efektywizacja – dążmy do tego, żeby w ramach danego budżetu zmaksymalizować efekty działań PR. 

1. Budowanie i utrwalanie wizerunku Marki

O każdą Markę trzeba dbać, budować ją i wzmacniać. Właściwie zaprojektowany wizerunek Marki sprawia, że  pełni ona ważną rolę w świadomości społeczeństwa. Dobrze „zaopiekowana” marka powoduje, że jej odbiorcy dostrzegają jej pozytywne znaczenie i obdarzają zaufaniem.

Służy temu szereg proponowanych przez nas narzędzi PR-owych, które zapewniają Marce wiarygodność i znaczenie.

2. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

Szybkie opanowanie sytuacji kryzysowych pozwala na odzyskanie wiarygodności i minimalizację strat. Pozostawienie sytuacji kryzysowej bez komentarza czy zdecydowanej (ale spokojnej) odpowiedzi, prowadzi do eskalacji negatywnych konsekwencji. Dlatego warto być przygotowanym na kryzys nawet w czasie spokoju i dobrej koniunktury. Brak reakcji to najgorsza z możliwych reakcji, a jeżeli dotychczasowe działania były bardziej wydmuszką niż faktem … tym bardziej dotkliwe będą  konsekwencje.

3. Działania specjalne

Czasem bywa tak, że pomimo dokładnego planowania zdarzają się chwile, gdzie pojawia się konieczność i potrzeba działań niestandardowych, działań wykraczających poza schematy.

 Tego typu działania pozwalają zaistnieć w przestrzeni publicznej w sposób który jest niedostępny dla innych, z przekazem, który mocniej trafia do świadomości.

Dzięki tego typu działaniom łatwiej nam stworzyć coś, czego poszukuje w marketingu i PR każda Marka – unikalny, spersonalizowany przekaz w pozytywnym kontekście. Spotkajmy się, porozmawiajmy, a na pewno znajdziemy obszar idealny dla działań niestandardowych.

4. Działania społeczne

Wizerunek Marki jest coraz częściej określany nie tylko przez to jakie korzyści przynosi swoim klientom, ale także przez jej stosunek do społeczeństwa i otoczenia, działań filantropijnych. Wiemy bowiem, że nacisk społeczeństwa na etyczne postępowanie jeszcze nigdy nie był tak znaczący i intensywny jak w czasach wszechobecnych mediów społecznościowych. Sami również prywatnie angażujemy się w działania charytatywne ponieważ wiemy, że warto to robić.

5. Działania dedykowane dla branży

Działania dedykowane dla poszczególnych branż (np. informatyka, farmacja, transport publiczny itd.) wymagają oddzielnego projektowania i są dla każdej marki sprawą bardzo indywidualną, dlatego rozwinięcie tego aspektu oferty powinno nastąpić dopiero po zapoznaniu się ze szczególną sytuacją środowiska. Mamy dostęp do całego wachlarza mediów branżowych i z pewnością przygotujmy spersonalizowaną ofertę, dobrze uszytą na miarę.

6. Organizowanie konferencji, eventów i szkoleń

To  tak powszechna i oczywista kwestia, że chyba nie ma potrzeby rozwijać tego punktu. Zaznaczymy tylko, że możemy wesprzeć w mediach każde wydarzenie związane z daną Marką w sposób adekwatny do jego skali i charakteru, i tylko wtedy, kiedy jest to pożądane i właściwe. Gwarantujemy także, kiedy będzie to potrzebne, udział celebrytów w takich eventach.

VIDEO MARKETING

telewizja relacyjna.

Możesz bardzo długo i obrazowo opowiadać o produkcie, możesz nawet pokazać wiele jego zdjęć, ale nic nie działa tak sugestywnie na wyobraźnię jak połączone razem ruchomy obraz, muzyka i dźwięk. Dobrze przygotowany materiał video potrafi w kilka minut, a nawet sekund, stworzyć klimat i opowiedzieć historię, której w tradycyjny, zwerbalizowany sposób nie byłbyś w stanie przekazać.

Film jako element marketingu, wspomagany sugestywną narracją, przemawia wyjątkowo skutecznie, a przekazane za jego pomocą treści pomagają przedstawić Firmę/Markę/Produkt w sposób, w jaki chcesz żeby był postrzegany przez Twoich Klientów.

Mamy ponad 10 letnie doświadczenie w przygotowywaniu materiałów video dla biznesu, nakręcamy i montujemy filmy do mediów społecznościowych (YouTube, LinkedIn, Instagram, Facebook) i mediów tradycyjnych (stacje telewizyjne). Tworzymy zarówno filmy z realnymi plenerami i postaciami, jak i filmy animowane. Jeżeli będzie istniała potrzeba, możemy także skutecznie połączyć obie te formy.

Konsolidacja mediów tradycyjnych i społecznościowych tworzy wyjątkowy efekt synergii dzięki któremu informacja dociera do jej odbiorców skuteczniej niż w przypadku wybrania tylko jednego kanału dotarcia. Warto więc pomyśleć o użyciu formatu video już na etapie przygotowywania strategii marketingowej.

A na koniec (a może początek) … styl, konsekwencja, szczerość i otwartość – na tym zbudujesz realną wartość u swoich odbiorców i kontrahentów …

1. Stacje telewizyjne

Wybierz to co najlepsze. Internet to ogromna ilość w większości niesprawdzonych, niezweryfikowanych merytorycznie i chaotycznie podanych informacji. Twoi odbiorcy o tym wiedzą i szukają informacji którym mogą uwierzyć. Tutaj wciąż niezagrożone są tradycyjne stacje telewizyjne którym (z małymi wyjątkami) możemy wierzyć z uwagi na standardy, których muszą się trzymać.

Tworzymy formaty informacyjne dla stacji telewizyjnych. Wypracowujemy wspólnie kontekst filmu, przygotowujemy do wypowiedzi przez kamerą, nagrywamy, montujemy i przekazujemy
do emisji.

2. Company channel

Bądź blisko swoich odbiorców, bądź z nimi tam gdzie są codziennie. Przyzwyczaj ich do regularności i jakości.

Tworzymy materiały video dopasowane pod media społecznościowe. Ten format wymaga przygotowania co najmniej jednego sezonu (10-12 odcinków) filmów do cyklicznej publikacji (np. raz w tygodniu). Emisja każdego z odcinków powinna (chociaż wolelibyśmy użyć tutaj słowa „musi”) być prowadzona i wspierana marketingiem internetowym w celu zwiększenia zasięgów (w sposób organiczny i/lub odpłatnie), stworzenia społeczności i podniesienia świadomości Marki/Produktu w kręgu  potencjalnych klientów.

3. Live Streaming

Zaskocz swoich odbiorców, daj im się poznać „na żywo”, zaproś do dialogu, rozmawiaj z nimi, poznaj ich potrzeby i odpowiedz na nie, poznaj obawy i rozwiej je. Pomożemy przygotować Ci wydarzenie, dzięki któremu będziesz mógł w społeczności Twoich odbiorców zaprezentować swoje produkty i  w czasie rzeczywistym uzyskać opinie na ich temat.

Kompleksowo przygotowujemy merytoryczną i techniczną oprawę wydarzeń Live Streaming począwszy od przygotowania planu, poprzez dostarczenie niezbędnego sprzętu do stabilnej transmisji w Internecie na kompleksowej obsłudze transmisji kończąc.